איך עבודה בגובה משתלבת עם הרחקת יונים?

איך עבודה בגובה משתלבת עם הרחקת יונים?

קריטריון חשוב לבחירת חברה להרחקת יונים

היונים מהוות עבורכם מטרד? דעו כי נוכחותi, הרעש או חוסר האסתטיות והצחנה של הלשלשת הם רק ההתחלה. על אף המראה התמים של היונה, היא גם מביאה עמה לא מעט סכנות בריאותיות בדמות טפילים, פשפשים ומחלות נשימתיות, כמו גם אלרגיות ומחלות עור. על כן, חשוב להזעיק בהקדם האפשרי, חברה להרחקת יונים אשר תתווה את האסטרטגיה הנכונה להברחתן ולפגיעה בנוחיות מחייתן במבנה. חשוב להבין, היונה איננה מבינה את הרמז כאשר אנחנו מנופפים בזעם כלפיה ומבריחים אותה. היא תשוב על עקבותיה כל עוד סביבת המחייה מספקת לה את כל רצונותיה. אך אם נפגע בסביבת המחייה ונהפוך אותה ללא כדאית, הרי שהיונה כבר תחליט כי אין עוד טעם לשוב, ובאופן טבעי, היא תחפש אחר אזור חדש להטיל ביצים ולהעביר את זמנה בנעימים.

עבודה בגובה והרחקת יונים

ליונים הנטייה לחפש אחר תבליטים על פני בניינים גבוהים כמו גם פתחי אוורור שונים. אלו הם מקומות מצוינים לשהייה ומנוחה, הסתתרות מפני השמש או מחבוא מפני הגשמים העזים. על כן, חשוב לשכור את שירותיו של מרחיק יונים בעל רישיון לעבודה בגובה, אשר יוכל לדאוג לפזר רשת דקה, אך כזו שיכולה לעשות את העבודה. במקרים בהם מדובר במבנה מגורים, הרי שיש צורך במיומנויות וכישורים לצורך התקנת הרשת על פני המבנה. מבחינה אסתטית אל חשש, דעו כי כיום ניתן למצוא שפע של רשתות יונים דקיקות ושקופות, אשר אינן פוגעות במראה הכללי של הבניין.

האם ניתן להתקין רשת הגנה לבד?

מדובר בצעד מסוכן אשר יכול להוביל לאסון, ולכן חשוב להסתמך על איש מקצוע לצורך ביצוע והשלמת העבודה. אם אינכם מעוניינים כרגע בהתקנת רשת ורוצים לראות בכך כמוצא אחרון, הרי שניתן לרכוש דוקרנים כנגד היונים. אל דאגה, אין מדובר בחפץ חד שאמור לפגוע ביונה ולגרום לה לנזק בריאותי. כל מטרתם של הדוקרנים היא פשוט שלא לאפשר ליונה להתמקם בנחת על גבי מעקה הבטיחות של החלון וכל מקום אחר בו איננו חפצים שהיא תשהה.

אל תמתינו לרגע האחרון

לחלקכם ייתכן והדבר יישמע כמו הפחדה יתר על המידה, אך נוכחות עקבית של יונים, אכן יכולה להביא עמה בעיות תברואתיות שונות אשר יש לתת עליהן את הדעת. אם אתם חווים נוכחות עקבית וגבוהה של יונים, מתמודדים עם הסרת הלשלשת מדי שבוע וללא הועיל, או מסירים פעם אחר פעם את קני הביצים מאדן החלון, הרי שאנו ממליצים להתייעץ עם איש מקצוע לגבי האסטרטגיה הנכונה ביותר. דרכי הפעולה עשויות להשתנות בהתאם למאפייני המבנה. האם מדובר בטיפול בדירה אחת מתוך מבנה מגורים שלם? או שמא בית פרטי עם גג שמהווה קרקע פורייה לנוכחות יונים עקבית? כמו כן, אם מדובר במבנה רב קומות למשרדים, הרי שאופי הטיפול והיקפו ישתנה. לכל שאלה ופניה בנושא הרחקת יונים, התקשרו: 03-6816404 או השאירו פניה באתר. חברת ירוק

למידע נוסף השאירו פניה:

יצירת קשר מהיר

אין לכם זמן לבזבז?
צרו עמנו קשר מידי:

השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

התקשרו

השאירו פניה

דילוג לתוכן