הדברת מזיקי עץ שעלולים לפגוע לכם בפרקט!

הדברת מזיקים לעץ

הפרקט בעל המראה יוקרתי והחמים מגיע עם יתרונות רבים מה שהופך אותו לאחד מסוגי הריצוף הפופולריים ביותר בארץ ובעולם. יחד עם זאת, צריך להיות מודעים גם לבעיות – אחזקה לא נכונה עלולה לגרום לחרקים רבים להגיע לפרקט האהוב שלכם ולהזיק לו מאוד. איזה סוגי מזיקי עץ אתם חייבים להכיר ואיזו הדברה היא האפקטיבית ביותר? 

הדברת מזיקי עץ שעלולים לפגוע לכם בפרקט!

חרקים רבים רואים בעץ כמקום מסתור אידאלי וחלקם גם ניזונים ממנו. כאמור הם עלולים להופיע אצלכם בחלל הבית ולהזיק לפרקט שלכם, לכן חשוב מאוד להיות ערניים ולבצע נגדם הדברה כדי להרחיקם. יש מזיקים שונים אך רק אחד שעלול לגרום לכם לנזק בלתי הפיך לפרקט. תכירו את הטרמיטים. 

להזמנת שירות הדברת מזיקי עץ השאירו פניה:

טרמיטים – האויב הגדול של הפרקט

טרמיטים הם חרקים קטנים שנראים כמו נמלה עם צבע לבן/חיוור והם חיים במושבות גדולות. הם ניזונים מעץ ומכל מוצריו – משקופים, דקים, רהיטים, ריצופים ועוד. הטרמיטים נפוצים בכל רחבי הארץ והם מתרבים בקצב מסחרר – לכן אם אתם חושדים שזיהיתם טרמיט חשוב לצלצל למדביר ויפה שעה אחת קודם. יש מספר דגלים אדומים שיכולים להעיד על כך שמתארחים בביתכם טרמיטים: הראשון הוא מציאת כנפיים שקופות על הרצפה. אם אתם רואים סימנים אלו יותר מפעם אחת – תפעלו מהר! השיטה השנייה היא לעבור על רהיטי העץ בביתכם ולנקוש עליהם – במידה וזה “חלול” מבפנים, אתם כבר בבעיה כיוון שהטרמיטים אכלו לכם את העץ מבפנים. השיטה האחרונה היא הימצאות ערמות חול קטנות בבית. 

קבלו טיפים לתחזוקת הפרקט שלכם   https://parquet-basharon.co.il 

כיצד מתבצעת הדברה נגד הטרמיטים?

ישנם שיטות הדברה רבות נגד הטרמיטים אך מעט מאוד יעילות. אנו ממליצים לכם לא להאמין לכל מיני פתרונות קסם, כיוון שאם אתם לא מתפטרים מהמלכה של המושבה – אתם לא תצליחו לצאת מזה. אז מה עושים? מתייעצים עם מדביר מומחה שיגיע ויבדוק קודם את חומרת מצבכם. בכל מקרה – השיטה האפקטיבית ביותר להדברה היא שיטת הקידוח. איך זה מתבצע? המדביר יקדח חורים זהירים ברצפה (זה לא מורגש!) ודרכם מחדירים צינור מיוחד אשר מעביר חומר הדברה עוצמתי בלחץ גבוה. היתרון של שיטה זו היא שניתן להגיע לכל המושבה ועד למלכת הטרמיטים ולמנוע מהם להמשיך להתרבות. המדביר למעשה “מדביק” את הטרמיטים בביתכם עם חומר ההדברה והם חוזרים למושבה ומדביקים את כולם – עד שהמושבה מחוסלת לחלוטין.

אחזקה קבועה וערנות יוכלו למנוע ממזיקים להגיע לפרקט

חשוב שתדעו שכיום ניתן גם למנוע מהטרמיטים להגיע מלכתחילה לביתכם! פתרון זה מתאים עבור אנשים שיודעים שהם הולכים לעבור התקנה של פרקט במסגרת שיפוץ מאסיבי או בניית בית. בשיטה זו מתקינים מתחת לריצוף צנרת תת קרקעית שמכילה חומרי הדברה נגד הטרמיטים – כך תוכלו למנוע מהם להגיע לביתכם ולהרוס מוצרי עץ בכלל ופרקט בפרט.

אם אתם לא רוצים את פתרון המניעה – נותר לכם רק להיות ערניים ולשמור על הפרקט שלכם היטב. שימו לב לדגלים האדומים שצוינו לעיל, אם אתם חושדים שיש לכם טרמיטים פנו בהקדם למדביר מקצועי שיוכל להתאים עבורכם פתרון אפקטיבי ומהיר.

בחרו את השירות הרצוי

יצירת קשר מהיר

אין לכם זמן לבזבז?
צרו עמנו קשר מידי:

השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

התקשרו

השאירו פניה

דילוג לתוכן